
articles

Volume 17 No. 3  September  2011  -  SAJP

Erratum
We regret that an error occurred on the Contents page (page 33) of the June 2011 issue (Vol. 17 No. 2) of the SAJP. The author of the editorial 
entitled ‘Psychotherapy in psychiatry: Reality, delusion or relic?’ was incorrectly given as Werdie van Staden, whereas he was in fact M W 
Böhmer. We apologise for the error. The online text was corrected shortly after publication of the journal.


